piątek, 18 października 2013

Strach sparaliżował parafian .

Pięć miesięcy mija , jak założyłem tego blożka . Miałem nadzieję , że jakoś odzwierciedli odczucia , niepokoje , spostrzeżenia paru , choćby najbardziej spostrzegawczych ,  parafian z  Polski , których permanentne obniżanie lotów na szego Kościoła zmobilizuje do akcji . Jak widać ,  łudziłem się . Stale analizując komentarze , doszedłem do wniosku , że większość czcigodnych czytelników koncentruje się na mojej ignorancji / zupełnie słusznie   / , stronniczości , niechęci wobec Kapłanów , ... mojej Parafii . Nie doczekałem się , niestety jakichkolwiek uwag o działaniu ,  po Vaticanum II ,  ich własnych Wspólnot . Nasunęło  się brzydkie podejrzenie , że może osobiście nie uczestniczą w Ich życiu . Może niewiele ich obchodzi , może należą do diametralnie odmiennych ? Obrywam bezustannie z lewej i prawej , czasem nawet ze środka . Jednak nikt się nie dzieli z czytelnikami nasłuchującymi , ...  faktami ,  budzącymi niepokój   ,  jak sądzę , nieuniknionymi w obliczu huraganu " jedynie słusznych "  przemian  .  Zaniepokoiłem się . Może wszędzie jest super , tylko  u nas tak dziwnie ? Przyznaję , nie szukałem lepszej parafii , podczas ,  gdy wielu moich znajomych ,  i owszem ! Proboszcz kiedyś się na nich żalił , skracając jednocześnie czas Nabożeństw , oszczędzając na świecach ,  na kadzidle ! Adorację Przenajświętszego Sakramentu od dawna pozbawił tego odwiecznego rytuału , zastępując go obfitym zlewaniem siebie i Wikiego drogimi perfumami ! A dziwi się , i dziwi ,  i dziwi  ! Ale fajnie !  To  tylko  u nas  ! .  W Polsce jest spoko ! Na koniec ,  smakowity deserek . Są jeszcze w Ojczyźnie naszej ludzie , którym zależy ! Posłuchajcie i podnieście się na duchu , dołączcie , zaraz będzie zbyt późno !   http://www.youtube.com/watch?v=3ffawsRtIuo .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie zamierzamy cenzurować Waszych wypowiedzi , poza przypadkami wyjątkowego chamstwa ! Bardzo prosimy o wypowiedzi zwięzłe i merytoryczne , pisane poprawną polszczyzną . Nie przepisujcie dzieł Waszych idoli ! Przedstawiajcie własne przemyślenia ! Byłoby uczciwie podać swoje imię , które mówi bardzo wiele i miejscowość , z której pochodzicie. Pseudonim nie mówi niczego . No , prawie ...