środa, 11 września 2013

Bóg mówi bólem ?

Mówi ! Jeśli zechce kogoś osaczyć , wyciągnąć z topieliska ,  nie ma innego wyjścia . Człowiek , istota zarozumiała , pyszna ,  doskonale obywa się bez Niego w sytuacji powodzenia  . Znamy to  . " Dobrze idzie , radzę sobie , nie potrzebny mi koordynator ". Pan Bóg jakoś ... przeszkadza . Jakoś podważa naszą samoocenę , " obniża prestiż " . Na wysokim piętrze samowystarczalności staje się  wrogiem  . No bo ja sobie  tak dobrze radzę , Mam w szachu te gnidy , które mnie ograniczały  , zwalczały ... a tu ... jakieś " Prawo " , jakaś odpowiedzialność , jakaś empatia  . Jakieś : " cel nie ...  uświęca środków ... "(?) . Nie teoretyzuję . Ja to wiem , bo doświadczyłem . Przebywałem na wyżynach zadowolenia , satysfakcji , świadomości posiadania prawdy i " Mocy " . To było bardzo przyjemne , odurzające ! Wówczas Pan Bóg zaprowadził mnie na wieczorną , cichą Mszę  . Rzeczywiście cicho było . Parę babek , zimno , pustawo ... Proboszcz spieszył się , Organisty nie było . A ja czułem się szczęśliwy !  Nie chciałbym  być w żadnym innym miejscu  . Zaczęło się moje nawracanie , długie i mozolne . I trwa do dzisiaj .  I często bardzo , bardzo boli ! Trzydzieści lat powracania i odchodzenia . I tylko odchodzenie boli . Bo rozrywa więź , na którą się zgodziłem , której łagodności i dobroczynności doświadczyłem , która dawała nieomylne , bezpieczne rozwiązania , wyzwalała ,  goiła rany , leczyła . Także  tych , którzy przypadkiem się ze mną zetknęli ... Do dzisiaj tak to wygląda .  Odchodzenie ciągle się zdarza , w miarę starzenia się cena , rośnie / ból psychiczny/ ,  nie wspomnę o potwornym   " fizycznym ". Ten zobojętnia nawet na Śmierć . Ból się nasila , bez względu na stan zdrowia  . Generuje oczekiwanie i pragnienie Przejścia .  Nie jest jednak determinantą rezygnacji z mówienia o  Niepowtarzalnej Szansie na Cudowne Życie z Panem Jezusem !  Boli .   Ból jest niewyobrażalny ,  ale też nieporównywalny z popędem głoszenia Prawdy ! ŻYCIE JEST WIECZNE  ! ! ! .  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie zamierzamy cenzurować Waszych wypowiedzi , poza przypadkami wyjątkowego chamstwa ! Bardzo prosimy o wypowiedzi zwięzłe i merytoryczne , pisane poprawną polszczyzną . Nie przepisujcie dzieł Waszych idoli ! Przedstawiajcie własne przemyślenia ! Byłoby uczciwie podać swoje imię , które mówi bardzo wiele i miejscowość , z której pochodzicie. Pseudonim nie mówi niczego . No , prawie ...