wtorek, 1 lipca 2014

Przełomowe Misje 2014 .

Jakkolwiek ciężki atak kalectwa  nie pozwolił mi przeżyć   w całości tych wspaniałych Misji , to jednak  , dzięki bliskim moim  i znajomym  , stwierdzam nieśmiało , że były to najciekawsze dni życia mojego , religijnie chwiejnego ! Przyznaję , powinienem , każdego dnia Misji , jak w ogóle każdego ,  przystępować do Świętej Spowiedzi ! Powinienem , bo nie musiałem obawiać się odesłania do psychiatry , czy choćby psychologa . Ojcowie byli cierpliwi i ... nie znali nas ! Jednak przez pierwsze trzy dni konfesjonały zionęły pustką . Wielki Ojciec gromił grzeszników za omijanie Sakramentu Przenajświętszego ,  my , wyszydzani  , byliśmy zwyczajnie  nie wyspowiadani ! . W żadnym razie nie mówiliśmy Panu Jezusowi " Won ! " . Bez Spowiedzi Świętej nijak do Komunii przystępować . I tyle ! Jednak w środę , w dniu urzędowo nakazanej spowiedzi ,  udało  się .  Raz jeden  udało mi się dość dobrze wyspowiadać i , unikając oskarżenia o sponiewieranie  Pana Jezusa  , przystąpić do Najświętszego Sakramentu ! No , raz jeden . Potem było jak zawsze . Rozchorowałem się i do końca Misji ukrywałem  w mojej samotni  . Niemniej jednak ,  bliscy moi  , byli na tyle wytrwali , że mogli przekazać istotę i klimat pozostałych spotkań .  Pouczających  i nastrojowych ! Apel Jasnogórski ,  szczególnie wzruszający ! Niestety , nikt nigdy  nie zadał fundamentalnego pytania Proboszczowi :" dlaczego  , podczas opisanego w Kamiennych Tablicach  remontu ,  usunął Balaski ? " Redemptorystów ten dziwny fakt nie obszedł . Trudno się zatem dziwić , że Ich TV  Trwam emituje filmy głównie protestanckie ! A przecież  wnikliwym badaczom nie obcy jest fakt , że buntownik Luter ...  był satanistą ! Czekałem na przełom . Liczyłem na pryncypialność braci Ojca Rydzyka . Oklapłem , zawiodłem się !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie zamierzamy cenzurować Waszych wypowiedzi , poza przypadkami wyjątkowego chamstwa ! Bardzo prosimy o wypowiedzi zwięzłe i merytoryczne , pisane poprawną polszczyzną . Nie przepisujcie dzieł Waszych idoli ! Przedstawiajcie własne przemyślenia ! Byłoby uczciwie podać swoje imię , które mówi bardzo wiele i miejscowość , z której pochodzicie. Pseudonim nie mówi niczego . No , prawie ...