środa, 5 marca 2014

Kijowski Majdanek .

 
Nasilenie choroby zmusiło mnie do odcięcia się,  na pewien czas,  od obserwowania naszej ponurej rzeczywistości . Teraz  lepiej się czuję , więc nadrabiam mozolnie zaległości . Po powrocie z dalekiej głuszy zastałem , niewątpliwie reżyserowany ,  zamęt na  "Szerokiej Ukrainie " .  Jednocześnie przygnębia mnie on i napawa nadzieją . Źródłem niepokoju są wspomnienia mojej ,  świętej pamięci babci ,  Marysi , która wojenny entuzjazm kozaków przypłaciła kilkudniowym trwaniem w zimnej wodzie ,  pod ruchliwym , wołyńskim mostem . Jakoś biedaczka  przeżyła  , lecz do końca  krzyczała  po nocach i nigdy nie odzyskała poczucia bezpieczeństwa . Byłem z nią silnie związany ,  więc i mnie te zmory niszczą ...  do dzisiaj .  Ale  nadzieję wzbudzają  liczne , prywatne i państwowe objawienia , które te potworności zapowiedziały . Jako wstęp do powtórnego Przyjścia Pana Jezusa ! Tym bardziej , że historia się powtarza . Zawsze Rosjanie dogadują się z Niemcami  na naszą zgubę i zawsze potem rzucają się na siebie . I tak to się dzieje teraz . Kto ma oczy , kto ma uszy , zauważy  !

4 komentarze:

  1. Dzięki Cypel, że wracasz do pisania, bo zacząłem się martwić, że ktoś odrąbał Tobie skrzydła siekierą. Moja rodzina też pochodzi z kresów i przerażenie mnie ogarnia na stan świadomości społeczeństwa. Dzisiaj oglądałem informacje w zombiwizorze (NIE POSIADAM TELEWIZORA!) no i ogarnęło mnie przerażenie, co ONI tam pieprzą na okrągło. Przekleństwa sączyły mi się z każdej komórki mózgu. Zgodnie z przepowiednią pewnej dobrze poinformowanej żydówki (zdarzenie autentyczne) narodowości polskiej zostanie 17 milionów. Nawet nie chce mi się więcej pisać to jest po prostu koniec czasów.
    PS
    Ludzie wypieprzcie telewizory przez okna albo zostaniecie zombiakami, jeżeli już nimi nie jesteście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cezary , niestety nadal ledwie zipię i , tym bardziej jestem Ci wdzięczny za odzew . Wizja moja jest taka : niemcy , jak zwykle dogadali się z ruskimi na pohybel Lachom . I , jak zwykle , rzucą się wściekle na siebie , jak to bywa miedzy bandziorami . Tym razem jednak forma będzie bardziej wyrafinowana . Nawet kanalie z czasem zdobywają doświadczenie . Niemcy stosują scenariusz bałkański . Ukraińcy mają miliony sztuk broni jeszcze z czasów komuny . Polacy nie . Aż się prosi o czystki etniczne ! Ruskie dozbroją i podpuszczą banderowców , otoczą Ukrainę kordonem , Niemcy zrobią to samo od zachodu i problem niepokornych , dzięki odgrzaniu szowinizmów , sam się rozwiąże . I obie mafie będą miały alibi . Niemcy będą ratować " ślązaków " , ruskie ruskich . Będą zmuszeni objąć opieką zagrożone terytoria , zgodnie z linią Rib . Moł . Może trochę się potargują . Potem się rzucą na siebie i pozagryzają , jak zawsze !

      Usuń
    2. P.S nie istnieją " Żydówki ,narodowości polskiej ! " . Czasem zdarzają się tacy " Żydzi " ! Sorki ! .

      Usuń
  2. Cypel, mało precyzyjnie zbudowane zdanie. Żydówka powiedziała, że (obywateli - ludzi) narodowości polskiej pozostanie 17 milionów

    OdpowiedzUsuń

Nie zamierzamy cenzurować Waszych wypowiedzi , poza przypadkami wyjątkowego chamstwa ! Bardzo prosimy o wypowiedzi zwięzłe i merytoryczne , pisane poprawną polszczyzną . Nie przepisujcie dzieł Waszych idoli ! Przedstawiajcie własne przemyślenia ! Byłoby uczciwie podać swoje imię , które mówi bardzo wiele i miejscowość , z której pochodzicie. Pseudonim nie mówi niczego . No , prawie ...